čtvrtek 30. dubna 2015

OBSESSED WITH CUPCAKES

 Zdravím všechny, jelikož jsem velký milovník cupcakes, tak tomuhle co Vám teď ukážu se prostě nedalo odolat. 


 Jelikož přebývám v Budějovicích, kde je cyklostezka až na Hlubokou, tak jsem se rozhodla pro koupi in-line bruslí, běh ani kolo mě moc nenadchlo, takže brusle byly jasnou volbou! 
 Po delším zkoumá a výběru těch nejlepších bruslí, jsem zjistila, že existuje také něco jako trekové brusle a nebyla bych to já, kdybych si koupila klasické in-line, když vlastně můžu mít něco "odlišného". Takže si jen tak brouzdám po internetu a hledám ty nejlepší a nejhezčí trekové brusle a najednou vidím brusle s motivem cupcakes!! Byla to prostě láska na první pohled a než jsem se nadála tak byly v košíku. Dnes mi cca po týdnu od objednání přišly a jsou naprosto Božííííí!!! Už jsem s nimi zvládla level 1 a to bylo z pokoje do obýváku, takže příště zkusíme level 2 a cílové zastávka bude Hluboká. 
 Ještě než pořádně vyrazím do terénu, tak si musím nastudovat videa jak se vlastně na trekových bruslích jezdí a hlavně brzdí! Našla jsem pár super videí s jednoduchým vysvětlením a návodem. Tady jsou některé z nich. HOW TO ROLLER SKATE a HOW TO STOP
 Doufám, že se Vám tyhle brusle líbí tak jako mě a jestli máte také trekové, tak jak se Vám na nich jezdí, nebo jste je obratem vyměnili za in-line?





Žádné komentáře:

Okomentovat