úterý 28. dubna 2015

Z KNIHOVNY #1

 Zdravím všechny, když tu máme takový zamračený den, tak mě napadlo postupně shrnovat knížky, které jsem kdy přečetla a jaký jsem z nich měla dojem. Ať už se jednalo o knížky k maturitě, nebo o ty, které si čtu jen tak pro radost. 
 Chvilku mi trvalo, než jsem přišla na to, kterou zvolit jako tu úplně první, alee už mám jasného vítěze! 
 Jedná se o knížku, která se mi objevila v seznamu četby k maturitě. Názvem mě vůbec neoslovila, tak jsem se šla poradit s mamkou, které knížky si
mám vybrat a ona mi jednoznačně doporučila tuhle. Musím říct, že se mi do ní vůbec nechtělo, ale vydala jsem se do knihovny a při mém "štěstí" jí zrovna měly, tak jsem po ní hned sáhla a po prvním prolistování jsem se od ní nemohla odtrhnout. A jak že se vlastně ta super knížka jmenuje?! LÁSKA JE JEN SLOVO, kterou napsal Johannes Mario Simmel. 
 Opravdu jsem byla nadšená a neskutečně ráda, že jsem si ji mohla přečíst a určitě to nebylo poprvé, co jsem si jí zapůjčila. Chvilkami uvažuji i o koupi, protože mi do budoucna určitě nesmí chybět v knihovně. 
 Ještě jsem se rozhodla udělat, takovou malou hodnotící stupnici. Takže tu máme 1-5 usměvavých knížek. :) Tahle si ovšem zaslouží plný počet. 

Žádné komentáře:

Okomentovat