úterý 12. května 2015

FRANCOUZSKÉ TRHY, ANEB BISTRO SE LOUČÍ

 Tento článek bude spíše o fotkách, než o psaní. Nedávno jsem se vypravila na Francouzské trhy do Počátek, kde jsem měla možnost ochutnat spoustu neodolatelných sladkostí. Samozřejmě jsem si je všechny pořádně nafotila, abych měla nad čím slintat ještě nějaký ten pátek. 

 Takže shrneme mé dojmy z těchto výborných dezertíků. Jako úplně první jsem si koupila muffin, který mě nějak extra nenadchl, ale hned na to jsem ochutnala něco úžasného, kdyby jste někdo tušil název tak sem s ním. Jedná se o zapečené ovoce nevím s čím a je to polité smetanou, ale musím říct, že nic lepšího jsem dlouho neochutnala a hrozně ráda, bych na to získala recept. :) Potom jsem si ještě koupila cupcake a borůvkový koláč, oboje bylo výborné. 





2 komentáře:

  1. Hezký blog, jen tak dál. Pokud chceš, koukni na můj http://jmenujisepeta.blogspot.cz/ Pěkný den, přeju :)

    OdpovědětVymazat