pondělí 4. května 2015

Z KNIHOVNY #2

Zdravím všechny, máme tu opět úterý a já mám pro Vás připravený druhý díl Z Knihovny. Dnes jsem
zvolila knihu, kterou jsem si koupila nedávno v levných knihách. Neměla jsem co dělat a tahle kniha mě zaujala obalem i názvem, tak jsem po ní sáhla a dokonce se mi líbila tak, že jsem za dva dny už neměla co číst. Jedná se o knihu SILIKONOVÉ BLUES od Kathy Lette. Opravdu jsem se u knihy i několikrát zasmála a ne nadarmo je zařazena do sekce BELETRIE PRO ŽENY S NADHLEDEM. Od téhle spisovatelky jsem si poté v knihovně půjčila ještě jednu knížku, momentálně si nevzpomenu jak se jmenovala, ale tu jsem po prvních pár stránkách zase rychle zavřela a šla vrátit. 
 Ovšem Silikonové Blues si u mě vysloužilo plný počet usměvavých knížek. 

Žádné komentáře:

Okomentovat