pátek 8. května 2015

ŠÍSAKE NEBOLI ČÍSKÝ DORT

 Přeji krásné, slunečné odpoledne, opět se nám blíží hokejový zápas, tak ještě než začneme, tak Vám chci ukázat své včerejší dílo.
 Cheesecake mám hrozně ráda, ale zase tak často jako mám na něj chuť ho nepeču. Recept jsem získala od kamarádky u které jsem ho také poprvé ochutnala. Je neskutečně rychlý a chutný.

CHEESECAKE
2 balíčky máslových sušenek (používám Zlaté Club od Opavie)
100 g másla
2 měkké tvarohy
2 kysané smetany
1 sáček vanilkového cukru
1 vejce
moučkový cukr přidáme dle chuti

POSTUP
Sušenky rozdrtíme a smícháme s rozpuštěným máslem. Poté vtlačíme do formy (používám dortovou), trošku másla si rozehřeju ještě vedle, protože se mi nikdy nezdá korpus, takže ho ještě trošku poleju ve formě a mačkám dál. V míse si smíchám tvaroh, smetany, vanilkový cukr, vejce a dochutím moučkovým cukrem. Poté celou směs rozetřu na sušenkový korpus a dám péct. Pečeme na 180 stupňů cca 45 minut. Cheesecake můžeme dochutit horkým lesním ovocem, které kupuji zamražené a dochucuji cukrem a griotkou, nebo použijeme čerstvé ovoce a nebo prostě cokoliv co Vás napadne. 


Včera opravdu přišel všem k chuti, dopekla jsem ho někdy kolem čtvrté hodiny odpoledne a v deset večer jsem si musela jít schovat poslední kousek, abych měla něco na snídani. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat