úterý 12. května 2015

Z KNIHOVNY #3

 Zdravím všechny, máme tu další úterý a s ním další díl Z KNIHOVNY.
Dnes jsem si vybrala knihu, kterou jsem četla teprve nedávno, je všemi známá a spoustou z Vás milovaná a také spoustou nenáviděná, ano jedná se o 50 odstínů šedi. 
 Když tato kniha vyšla, tak jsem jí nevěnovala vůbec žádnou pozornost, prostě jsem jí odsoudila a dál jsem to neřešila. Teprve po tom co vyšel film, který jsem mimochodem ještě neviděla a zatím to nemám v plánu změnit, si přečetla knihu a musím říct, že mě doslova a do písmene dostala! Přečetla jsem zatím první díl a kolikrát jsem i zapomínala
dýchat jak jsem hltala každé slovo. Měla jsem jí přečtenou během tří dnů a nutně jsem potřebovala další díl, ano ještě jsem se k dalšímu nedokopala. Jinak, i když vím jak herci vypadají, tak jsem si je stejně představovala úplně jinak a trošku mě zklamal ten doslovný překlad názvu knihy, protože přece jenom slovo Grey má úplně jiný význam, než barva. 
 Takže za mě mohu tuto knihu ohodnotit pouze a jedině plným počtem usměvavých knížek. 
 Co na tuto knihu říkáte Vy? Přečetli jste si ji hned jak vyšla, nebo jste tomu dali pořádný odstup? 

Žádné komentáře:

Okomentovat